Hey Chris. I am sorry that my question is a little bit unclear.. I will try to explain it again. So according to the nutrition calculator I have to consume around 40 grams of carbs, 56 grams of protein and 29 grams of fats every morning. My question is – do I have to consume exactly 40 grams of carbs, 56 grams of proteins and 29 grams of fats in the morning or is it okay if I get as close as possible? The reason why I am asking is because I am trying to write down meals in which I am trying to get as close as possible. But I found out that oatmeal contains 23 grams of carbs per 40 gram, which means that I only should eat around 60 grams so I wont consume too many carbs. But I don’t think that 60 grams of oatmeal is enough.
Hej Chris. Jeg beklager, at mit spørgsmål er lidt uklart, så jeg prøver også lige på dansk. Håber det er ok. I ”The Nutrition Calculator” kan jeg efter at jeg har indtastet min vægt, højde og alder se at jeg hver morgen skal sørge for at indtage henholdsvis 40 g kulhydrater, 56 g protein og 29 g fedt. Mit spørgsmål går på om jeg skal ramme de tal 100% i den mad jeg indtager, fordi jeg sidder og er i gang med at lave en madplan hvor jeg forsøger at ramme de tal så godt som jeg nu kan med diverse fødevarer. Efter at have slået havregryn op i MyFitnessPal kan jeg dog se at det indeholder hele 23 gram kulhydrater pr. 40 gram. Betyder det så at jeg ikke må spise mere ca. 60 gram havregryn om morgenen for ikke at få for mange kulhydrater, for jeg synes umiddelbart ikke det er særlig meget? Håber du forstår mit spørgsmål.